Vrijdag 19 mei 2017: dag 5

Hallo allemaal,

Vandaag was onze laatste dag van de talentklassen. Ondertussen zijn jullie allemaal thuis bij je mama en papa. Vanavond zullen jullie waarschijnlijk snel in slaap vallen na al die vermoeiende, maar fijne dagen. 
Na een stevig laatste ontbijt ruimden we onze kamers op en pakten we onze valies weer in. We hebben vandaag nog twee activiteiten gedaan. We deden een teamkracht-workshop en een graffiti-workshop. We moesten tonen hoe we konden samenwerken. Tijdens de graffiti-workshop konden we ons uitleven met de spuitbussen. 
's Middags mochten we zelf onze smos beleggen en hebben we het keukenteam bedankt voor hun kooktalent. DANKJEWEL!
Na de middag schreven we allemaal onze namen op onze T-shirts als aandenken. We konden nog even genieten van vrij spel en namen afscheid van de sportvelden en het bos.
Rond 14u arriveerden de eerste ouders. Rond 14u30 konden we onze valiezen gaan nemen en vertrokken we naar huis. 
We hopen dat iedereen thuis heerlijk kan nagenieten van ons weekje weg.
Bedankt voor de fijne week. Wij hebben ervan genoten!
Rust goed uit en tot maandag!
Talentvolle groetjes,
Saar - Hanne - Sabine - Nathalie 













































































































Reacties

  1. de fotos waren heel luek en ik
    hoop dat julie er heel wat
    heben genoten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. talentklassen was super super leuk spijtig zitten we nu weer op school ik zal nooit vergeten hoe we in de refter met die dienblad ons eten op zetten en de kamers zal ik ook niet vergeten en het feestje met het muziek zal ik ook niet vergeten de fotos waren heel grappig ik zal het daar niet vergeten !!!!!!!! . Pierre

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wij hadden heel veel plezier maar het was jammer dat talentklassen voorbij is
    ketsia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het was super leuk ik wou dat er nog een week was maar spijtig genoeg was het gedaan maar het feestje was super leuk!!! YOESEF

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de sport activiteiten en de feest en film avond
    Soufiane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond het heel leuk en mis het heel erg . Ik vond het heel leuk dat we op woensdag waterspeletjes luek , G sport en vond de film heel zielig op dinsdag . En het feest op donderdag . Ik zal nooit deze week vergeten!!!

    mohamad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het was heel mooi en heel leuk de film avond
    en de sport en de ijs van jad

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was er leuk omdat we allerlei soorten krachten hadden uitgeprobeert,de beweegkracht paste het meeste bij mij. Maar wel een beetje jammer dat we terug zijn op school! Hafsa 5L Xd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het was heel leuk zeker het feestje en de filmavond
    spijtig dat het zo kort was
    het was ook leuk in de kamers ik slaapde bij wie ik wou echt leuk
    van Maissa tallal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het was heel leuk bij de talenteklassen de kamers waren heel schoon en de bed was heel zacht en op de foto's was magomed de knapste geschreven door magomed dadakhanov van mechelen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het was heel leuk daar in talentklassen wij hebben veel plezier gehad daar het was super leuk daar en woensdag hadden wij met water gespeeld en we hadden bezoek gekregen van de leerkrachten en hadden donderdag een leuke feesje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. deze week zal ik nooit meer vergeten ik het naar iedereen vertellen
    naar mijn nicht en nefen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vond het super leuk ik ga deze week nooit vergeten want ik van alles gedaan
    en het was ook wel leuk met mijn vriendinnen toen we samen gingen slapen en eten de fuif vond ik het allerleukst want we mochten toen heel veel dansen en zingen en ik heb ook mijn talent ondekt ik vond het wel jammer da we zo snel weg moeste maar ik vond het wel leuk da ik mijn ouders heb terug gezien
    Yasmina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het was een hele leuke week spijtig is het al vorbij
    Freedom

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het waas leuk om te weten waar je slaapt en met wie je slaapt en welk bed en ik vond het leuk dat begrijp je wel.toch?hopelijk wel. maandag deden we circus techniek het was leuk hopelijk vonden iedereen het leuk.toch?ja of nee? laat het weten.dinsdag hebben we natuur gedaan.ik heb het vergeten wat we hebben gedaan weten jullie het nog.laat het weten.en vonden jullie het leuk?laat het ook weten van natuur kracht.woensdag hebben we met water gespeeld watergevecht.ik vond het leuk.vonden jullie het leuk?laat het weten.en we hebben G-sporter was basket met een rolstoel,en badminton maar liggend op de grond,en boccia je gooit met een bal en met een witte bal en er is een blauwe en een Roode bal er zijn twee teams en rode team en een blauwe team tegen elkaar n begin gooi je met de witte bal een dan met de anderen bal wie het dichtste bij de witte bal is die wint wie het verste is verliest dat was G-sport ik vond het leuk vond jij het leuk?ik wel.en wat was de leukste G-sport ik vond basket met de rolstoel.en jij?ik heb te veel ik stop


    naam Lance

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Dinsdag 16 mei 2017: dag 2