Hebben jullie er zin in?


Reacties

  1. Ik heb zin in knutselen en koken. Ik vind het leuk dat ik met Maryssa in de kamer slaap. We gaan spelen en praten. Ik vind tekenen en kleuren leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga niet mee. Ik vind het spijtig.


    Omar (ik speel voetbal)








    BeantwoordenVerwijderen
  3. N: ik vind het heel leuk dat we gaan en ik kijk ernaar uit voor de activiteiten dat we gaan doen! en op de kamers!!
    M: ik kijk er heel erg naar uit naar de activiteiten en eten,en bij wie ik in de kamer ben!
    K: ik kijk uit naar de kamers en het eten!

    Nathalie,Marina en Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij kijken er naar uit voor het eten en de activiteiten ,slaapkamers, fuifje en
    de talentenquiz Soukaina,Britt en Débora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kan niet wachten
    milana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het spannend met wie ik op de kamer ga liggen
    milana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kijk ook heel hard uit naar de talentklassen.
    Joepie!

    juf Hanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan niet wachten , ik wou maar dat het vandaag al maandag was!

    Hafsa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik kan niet wachten
    ketsia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb men valies al klaar gemaakt
      Soufiane������

      Verwijderen
  10. Nog 1dag wachten

    Soufiane

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Vrijdag 19 mei 2017: dag 5

Dinsdag 16 mei 2017: dag 2